In deze inspirerende middag neemt Astrid ons mee in haar inclusieve denkwijze en komt het belang van samenwerking naar voren.
Astrid Ottenheym is een onderzoeker, ontwerper, procesbegeleider
Over deze cursus
In deze inspirerende middag neemt Astrid ons mee in haar inclusieve denkwijze en komt het belang van samenwerking naar voren.
Astrid Ottenheym is een onderzoeker, ontwerper, procesbegeleider en verbinder gefundeerd op een breed palet aan kennis, kunde en ervaring in het onderwijs en zorg. De afgelopen negen jaar werkte Astrid als directeur-bestuurder van het samenwerkingsverband Passend Primair Onderwijs Noord-Kennemerland met scholen, zorginstellingen en gemeenten aan een elkaar versterkend pedagogisch ecosysteem (netwerk). De lessen die ze hier opdeed deelde ze samen met Robbin Haaijer in het boek Hoe is het met jou? Lessen uit een pedagogisch ecosysteem. Ook doet ze promotieonderzoek naar meervoudig perspectief nemen in het omgaan met gedrag. Een werkwijze die niet alleen voor leraren belangrijk is maar voor alle professionals die werken voor en met kinderen/jongeren als je wilt dat er werk gemaakt wordt van inclusie en gelijke kansen.
RSVP to This Event
Neem nu deel aan deze unieke cursus!
Laat ons weten of je meedoet met de cursus.
RSVP Now
Ja9
91 Plaatsen beschikbaar
Deze cursus gaat door!
Heb je je al aangemeld maar wil je daar iets in wijzigen?Pas mijn aanmelding aan
Astrid Ottenheym is een onderzoeker, ontwerper, procesbegeleider en verbinder gefundeerd op een breed palet aan kennis, kunde en ervaring in het onderwijs en zorg. De afgelopen negen jaar werkte Astrid als directeur-bestuurder van het samenwerkingsverband Passend Primair Onderwijs Noord-Kennemerland met scholen, zorginstellingen en gemeenten aan een elkaar versterkend pedagogisch ecosysteem (netwerk). De lessen die ze hier opdeed deelde ze samen met Robbin Haaijer in het boek Hoe is het met jou? Lessen uit een pedagogisch ecosysteem. Ook doet ze promotieonderzoek naar meervoudig perspectief nemen in het omgaan met gedrag. Een werkwijze die niet alleen voor leraren belangrijk is maar voor alle professionals die werken voor en met kinderen/jongeren als je wilt dat er werk gemaakt wordt van inclusie en gelijke kansen.